Vilalba acoge el próximo lunes la jornada del programa 12 Razóns para o emprego en Igualdade

Executivas de Galicia, en colaboración con Xunta de Galicia, organizan una nueva jornada del programa 12 Razóns polo emprego en igualdade, el próximo lunes 6 de mayo en la asociación de Empresarios Polígono Sete Pontes de Vilalba (Lugo).

La jornada la inauguran la secretaria xeral de Emprego da Xunta, Covadonga Toca Carús, y la presidenta de Executivas de Galicia, Carla Reyes Uschinsky y que darán paso al taller.

Bajo el título “Desenvolvemento rural e emprendemento”, la jornada que dará inicio a las 18 horas, reunirá a diferentes expertos como Gonzalo Hermida, axente de desenvolvemento local do Concello de Vilalba, que aportará una visión completa de “Emprego e emprendemento no ámbito rural”.

También, Carmela Valiño, socia de Muuhlloa e Milhulloa S. Coop. Galega contará su trayectoria a través de “Experiencias de emprendemento rural a través de sociedades e cooperativas”.

Finalmente, Fernando Soto, gerente del Grupo de Desenvolvemento Rural Terra Chá, hará un recorrido por “Axudas para desenvolver proxectos no ámbito rural. Axudas Leader e liñas de apoio na comarca Terra Chá”.

Para asistir es necesaria la inscripción previa a través del correo inscricionxornadaslugo@executivasdegalicia.org.

Deja una respuesta

ASOC. EXECUTIVAS DE GALICIA trata sus datos con el fin de gestionar los comentarios publicados en la página web, basándose en el consentimiento del interesado. Usted puede ejercer sus derechos en cualquier momento, solicitándolo en Calle MANUEL BEIRAS, N.3, 15706 - SANTIAGO DE COMPOSTELA (A CORUÑA). Consulte la información adicional y detallada en Protección de datos. No publicaremos su dirección de email. Los campos requeridos están marcados con un *.

*