Herramientas de accesibilidad

Executivas de Galicia, en colaboración con Xunta de Galicia, organizan una nueva jornada del programa 12 Razóns polo emprego en igualdade, el próximo lunes 6 de mayo en la asociación de Empresarios Polígono Sete Pontes de Vilalba (Lugo).

La jornada la inauguran la secretaria xeral de Emprego da Xunta, Covadonga Toca Carús, y la presidenta de Executivas de Galicia, Carla Reyes Uschinsky y que darán paso al taller.

Bajo el título “Desenvolvemento rural e emprendemento”, la jornada que dará inicio a las 18 horas, reunirá a diferentes expertos como Gonzalo Hermida, axente de desenvolvemento local do Concello de Vilalba, que aportará una visión completa de “Emprego e emprendemento no ámbito rural”.

También, Carmela Valiño, socia de Muuhlloa e Milhulloa S. Coop. Galega contará su trayectoria a través de “Experiencias de emprendemento rural a través de sociedades e cooperativas”.

Finalmente, Fernando Soto, gerente del Grupo de Desenvolvemento Rural Terra Chá, hará un recorrido por “Axudas para desenvolver proxectos no ámbito rural. Axudas Leader e liñas de apoio na comarca Terra Chá”.

Para asistir es necesaria la inscripción previa a través del correo inscricionxornadaslugo@dev.executivasdegalicia.org.