Herramientas de accesibilidad

Executivas de Galicia, en colaboración con la Secretaría Xeral de Emprego de la Xunta de Galicia, organiza una nueva jornada del programa 12 Razóns polo emprego en Igualdade, este jueves 7 de noviembre de 19.00 a 20.30 en la sede de la Asociación Área Empresarial del Polígono del Tambre en Santiago.

Esta actividad será inaugurada por la secretaria xeral de Emprego da Xunta de Galicia, Convadonga Toca Carús, y la presidenta de Executivas de Galicia, Carla Reyes Uschinsky.

La jornada – coloquio tiene como título Calidade no emprego e Responsabilidade Social Empresarial  y en ella participan Berta Caro, directora Corporativa de TECALIS que hará un repaso sobre “A importancia da calidade do emprego para a xestión do talento” y Almudena Bouza, responsable del Área Técnica de Sostenibilidade de TÜV Rheinland que hablará sobre “Tendencias en Responsabilidade Social Empresarial: empresa saudable e sello AROHE de horarios para a conciliación”.

La entrada es gratuíta previa inscripción a través del correo inscricionxornadascoruna@dev.executivasdegalicia.org.

El programa consta de 12 eventos que se celebrarán en diferentes puntos estratégicos de áreas industriales y empresariales de todo Galicia. Así se celebrarán las jornadas en las áreas empresariales de Santiago de Compostela, Arteixo, Narón, San Cibrao das Viñas, Verín, Cambados, Salnés, Porriño-Mos, Lalin2000, Lugo, Vilalba y Monforte de Lemos en colaboración con las asociaciones empresariales y entidades locales.