Executivas de Galicia, en colaboración con la Secretaría Xeral de Emprego de la Xunta de Galicia, organiza una nueva jornada del programa 12 Razóns polo emprego en Igualdade, este jueves 7 de noviembre de 19.00 a 20.30 en la sede de la Asociación Área Empresarial del Polígono del Tambre en Santiago.

Esta actividad será inaugurada por la secretaria xeral de Emprego da Xunta de Galicia, Convadonga Toca Carús, y la presidenta de Executivas de Galicia, Carla Reyes Uschinsky.

La jornada – coloquio tiene como título Calidade no emprego e Responsabilidade Social Empresarial  y en ella participan Berta Caro, directora Corporativa de TECALIS que hará un repaso sobre “A importancia da calidade do emprego para a xestión do talento” y Almudena Bouza, responsable del Área Técnica de Sostenibilidade de TÜV Rheinland que hablará sobre “Tendencias en Responsabilidade Social Empresarial: empresa saudable e sello AROHE de horarios para a conciliación”.

La entrada es gratuíta previa inscripción a través del correo inscricionxornadascoruna@dev.executivasdegalicia.org.

El programa consta de 12 eventos que se celebrarán en diferentes puntos estratégicos de áreas industriales y empresariales de todo Galicia. Así se celebrarán las jornadas en las áreas empresariales de Santiago de Compostela, Arteixo, Narón, San Cibrao das Viñas, Verín, Cambados, Salnés, Porriño-Mos, Lalin2000, Lugo, Vilalba y Monforte de Lemos en colaboración con las asociaciones empresariales y entidades locales.